FANDOM

TO NIE MOJA TEORIA, JA JĄ TU TYLKO PRZYKLEJAM Z JEGO GRUPY NA G+. KANAŁ AUTORA. JAKIEKOLWIEK PYTANIA KIERUJCIE DO NIEGO.

No więc zauważyłem że Half Life może się dziać w Polsce albo w jakimś kraju słowiańskim blisko Polski. Dowody:

  1. Standard Zombie podczas podpalenia wrzeszczą coś w stylu "AAAAAAAAAAAAAA! JEBAĆ! MOJE OCZY!!!!! AAAAAA!"
  2. W Half Life Episode Two znajdziemy cyrylicę na murach i znakach, czyli że ta konkretna część może się dziać na granicy Polski i Rosji albo Polski i Ukrainy.
  3. Budynki w City 17 i innych miastach są wyraźnie typowo Polskie. Wiecie, kamienice, te sprawy.
  4. Oryginalnie w grze miał znajdować się budynek podobny nieco do Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
  5. W grze jeden z etapów rozgrywa się w miasteczku górniczym, jakich w Polsce pełno.
  6. Krajobrazy są typowo słowiańskie (Dużo lasów.).
  7. W grze oryginalnie miał pojawić się BRDM-2 zastąpiony w finalnej wersji futurystycznymi pojazdami opancerzonymi. Jest to pojazd bojowy używany przez państwa bloku wschodniego, w tym też Polskę.

Dodatkowe argumenty użytkownika Hedge Jeżowa TV:

  1. Maski Civil Protection przypominają sowieckie, których (prawdopodobnie) używała też Polska.
  2. Typowo słowiańskie samochody.

Kontrargumenty:

  1. Wszystkie postacie mówią po angielsku (Poza PRAWDOPODOBNIE Zombiakami) - w wielu innych grach wszystkie narody często mówią po angielsku, w tym też Polacy.
  2. Wspomniane miasteczko górnicze nazywa się Ravenholm - to pewnie coś jak z Wisłą. Po polsku Wisła, a po angielsku Vistula (dafuq). Może nie wiem, nazywało się to to Kruczy Dół czy coś w ten deseń.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki