FANDOM

Hail. Dzisiaj pogadamy o pewnej postaci z filmu Kurczak Mały (swoją drogą idealny tytuł filmu o Homunculusie),
Szpłotkać

Renart i Hersent.

mianowicie o małej lisicy. Dzisiaj zadamy sobie pytanie - czy ma pewnych średniowiecznych przodków i czy w ogóle jest lisem?

Założenie

W założeniu teorii, przodkami Zyty są lis Renart i wilczyca Hersent z Przygód Lisa Urwisa. W pewnym momencie filmu wilczyca więzi Renarta w swoim domu i chce go całować oraz obściskiwać. Zamiast oddać się tej uroczej, hedonistycznej pięknotce robi se z niej jaja i ucieka. Jakim cudem więc mógł mieć z nią dziecko, skoro nie doszło do ciśnięcia pingwina? Już wam tłumaczę. Film ten bazowany jest na średniowiecznej bajce "Opowieść o Lisie". W oryginalnej książce Renart gwałci Hersent po tym jak jej wielki kochaniutki brzuszek klinuje się w jego dziurze do nory. Jako iż nie posiadał on prezerwatywy (tak strzelam) sperma połączyła się z komórką jajową Hersent, i została zapłodniona. Pytanie teraz jest takie - czy Wilk i Lis mogą urodzić dziecko? Oczywiście. Istnieje możliwość że z pary lisa i wilka stworzona zostanie hybryda. Bardzo rzadko się takie coś zdarza, ale działa na zasadzie takiej jak lygrys albo muł. Nie jest jasne jednak czy taka hybryda jest zdolna do dalszej reprodukcji, ale prawdopodobnie jest na to mała szansa. Załóżmy że Hersent urodził się syn. Później gdy podrósł, zrobił kolejnego, a z każdym było więcej Renarta i mniej Hersent, i tak aż do czasów współczesnych w których dzieje się Kurczak Mały, w którym to mamy dziewczynkę - Zytę Kitę która jes pra-pra-pra-(...)-pra-wnuczką Renarta, i w której dalej płynie krew Hersent.
Imć onfury

Dowody

Hersent i Zyta posiadają podobną strukturę ciała - są uroczo tłuściutkie. Posiadają one grubszą dolną szczękę z powodu swojej wagi, a także posiadają blisko rozstawione oczy. Zyta nie wygląda też do końca jak lis - posiada w sobie parę wilczych cech, bardzo mało ale posiada. Co ciekawe w pewnym momencie kosmici, główni antagoniści filmu zasysają Zytę, a jak ją wypuszczają, jest "zmieniona". Być może zassanie przez kosmitów zmanipulowała jej DNA tak by przypominało bardziej jej pra-pra-pra-pra(...)-pra-babcię albowiem posiada ona podobną do niej szminkę oraz sukienkę.
Seksmasterka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki