FANDOM

Teoria miesiąca madafaki

No elos mordeczki, dzisiaj po raz kolejny wkurzymy fanatyków Stevena w nowej teorii zawierającej 78% MNIEJ SZOLY.

Wiedźmin 3 to gra wypuszczona przez CD Projekt w 2015. Opowiada ona o przygodach Geralta z Rivii. Podczas podróży na Krzywuchowe Moczary napotyka on tam trzy wiedźmy - Szepciuchę, Kuchtę i Prządkę, które to
Masz wpierdol

DOSTAŁEŚ KIEDYŚ SIKULCEM ROZBÓJNIKA.

mieszkają w sierocińcu i zjadają dzieci, które dostarcza im starsza kobieta o imieniu Anna. Posiadają wielką moc magiczną.

Istnieje pewna kreskówka o nazwie Steven Universe (Stefan Wszechświat) opowiadająca o przygodach dzieciaka imieniem Steven i jego trzech opiekunek będących kryształowymi lesbijkami z kosmosu, które to rzekomo nie mają płci ale my Francuzi wiemy swoje. Mam teorię.

Pewnego dnia po zakończeniu akcji serialu (oby skończył się jak najszybciej) trójka klejnotów przeniosła się w czasie do prehistorii. Dlaczego akurat prehistorii? Ano w Wiedźminie mamy informację jakoby Wiedźmy były starsze niż świat. Tak więc żyły sobie przez te lata aż przyszły czasy świata Wiedźmina który sądząc po jego wyglądzie jest Polską lub (co jest jednakże bardzo mało prawdopodobne) innym krajem słowiańskim w bardzo wczesnym średniowieczu, jeszcze przed chrystianizacją Europy (tak prawaczki, takie coś było) kiedy to słowiańskie rytuały i
Zjomale z dzjelni
kulturę starano się wyplewić. Być może Klejnoty postanowiły zaadaptować się do czasów i ze względu na to że były już z nich staruchy, stały się Wiedźmami. Ubrały się w jakieś szmaty i tak oto stały się Wiedźmami. Dodatkowo Kuchta zrobiła sobie małego Stevena i przykleiła go sobie do piersi. Jedzą dzieci dla jaj (ba) i chronią okolicznych wsiurów.

Dowody?

  • Postury ciała - Szepciucha i Prządka są chude a ŚREDNIA KUCHTA jest gruba, podobnie jak klejnoty, z których to Granat i Perła są chude, a Ametyst jest gruba.
  • Teksty - o podtekstach w Stefanie nie będę mówić, dokształćcie się. Kuchta mówi że może "Wyssać Geralta do sucha".
  • Twarze - Kuchta i Szepciucha zakrywają swoje twarze, tylko ta należąca do Prządki jest odkryta. W Stevenie Universe tylko Perła ma jakąś akceptowalną fizjonomię, bez tych ust rodem z karykatur czarnoskórych.
  • Głosy - po prostu. Poza tym według was KLEJNOTY NIE MAJOM PĆI, a Kuchta ewidentnie brzmi jak facet, więc wiecie chyba gdzie z tym zmierzam.
  • Pozostaje jedno pytanie - która jest która? Ametyst to Kuchta, widać nawet że ma fioletowawą skórę i podobną posturę ciała, Szepciucha to Granat, bo posiada najsilniejszą magię, czerwoną szmatę zakrywającą twarz i jest najstarsza (o ile się nie mylę, Granat była najwyższa z trójki Klejnotów). Prządka to zdecydowanie Perła, bo jest ze wszystkich najbardziej ogarnięta i posiada podobny długi nos.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki