FANDOM

Witch (z ang.czarownica) to opowieść o 5-ce przyjaciółek: Will, Irmie, Teranie, Corneli i Hay-Lin, które posiadają moce żywiołów. Will jest liderką grupy i posiada ona Serce Kontrakaru-magiczny przedmiot, umożliwiający szybką teleportację między wymiarami. Ale czy to możliwe, że W.I.T.C.H to zwykłe dziewczyny?! Zacznijmy od Will-dziewczyna będąca przewodniczącą grupy zawsze była samotna w życiu. Chcąc się wybić w nowej szkole, znalazła najpopularniejszą dziewczynę (Cornelię) i zaprzyjaźniła się z Nią. Z czasem stworzyły club dla 5 osób, który miał się składać z samych dziewczyn. Irma przekupiła Cornelię i razem z Taranee znalazły się w grupie. A co z Hay-Lin? No cóż... Dziewczyna została przyjęta do stowarzyszenia jedynie po to, aby sobie z Niej pożartować. W końcu zaczęły "rządzić szkołą",ale każda z Nich miała inną przeszłość...

-Will-miała okropną matkę, która zmuszała ją do lesbijskich orgii, aby zaspokoić swoje potrzeby, gdy ojciec dziewczyny je porzucił. Miesiąc po rozstaniu okazało się, że wkrótce Will będzie miała braciszka. Bojąc się o kłopoty finansowe związane z niespodziewanymi i większymi wydatkami, kobieta zaczęła zapraszać obcych mężczyzn na orgie z udziałem Will (oczywiście,za odpowiednią opłatą), a sama kręciła filmy o tym po kryjomu i szantażowała mężczyzn filmami, żądając od Nich pieniędzy. Will zamknęła się w sobie i zaufała tylko swoim nowym przyjaciółkom.

-Irma-dziewczyna (jak na ironię) panicznie bała się wody. Odkąd omal nie utonęła, zaczęła jej unikać. W wieku 5 lat straciła mamę w wypadku samochodowym. Jej ojciec zaczął pić i stał się agresywny: bił swoją córkę, gwałcił, a na koniec, by mieć pieniadze na alkohol, oddał ją za nędzne grosze do domu publicznego. Dziewczyna uciekła stamtąd i została przeniesiona do domu dziecka. Odtąd jest zamknięta w sobie i troszkę wredna.

-Taranee-była uważana za kujonkę przez swoje okulary i styl bycia. Jej rodzice byli ciężko chorzy i ledwo radzili sobie z prowadzeniem domu. W końcu, przez nieuwagę Taranee, w ich domu wybuchł pożar, doprowadzając tym samym do śmierci jej rodziców. Odtąd Taranee panicznie boi się ognia. Sama zaś trafiła do przytułku.

-Cornelia-była piękną dziewczyną, lubiącą flirtować z chłopakami. Niestety, to właśnie jej uroda doprowadziła do jej zguby. Nie chciała umówić się na randkę z okropnym chłopakiem, który zaprosił ją do kina, więc ten napadł ją, gdy wracała ze szkoły do domu, zgwałcił, a potem zabił, dusząc ją workiem. Następnie zakopał ją w rowie. To tłumaczy, dlaczego Cornelia tak nienawidzi ziemi, np.: w odc. 1.

-Hay-Lin-jako jedyna miała (w miarę) normalne życie. Jak wspomniałam wcześniej, została przyjęta do paczki, jako ofiara losu. Dziewczyna miała astmę i często się dusiła, przez co jej rodzice mieli dość tego ciągłego życia pod presją i oddali ją w ręce jej babci.

By: Koraliczek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki