FANDOM

Kanał autora teorii - https://www.youtube.com/channel/UCsViwuPJVWWrGWuIGPEbFkw Siema, to ja Wojti2000. Dzisiaj przedstawię wam teorię, jakoby polska kreskówka Włatcy Móch była podróbką South Parku.

Główni bohaterowie

  • Cartman a Anusiak - obaj są otyli, wulgarni oraz poruszają trudne tematy polityczne (Cartman: rasizm, Anusiak: komunizm). Różnią ich rodzice - rodzina Cartmana rozpieszcza go, a rodzice Anusiaka to  patologiczne ciemnogrodzkie cebulaki.
  • Stan a Konieczko - tutaj nie widzę absolutnie żadnych podobieństw. Stan to typowy chłopak niewyróżniający się niczym, a Konieczko to kujon z ADHD.
  • Kyle a Maślana - podobnie nie widzę żadnych podobieństw, no może poza tym że Kyle jest Żydem, a Maślanę tak często nazywają.
  • Kenny a Czesio - obaj są dziwni, bełkoczą (Kenny'ego nie da się zrozumieć przez kombinezon, a Czesio brzmi jakby nie miał rozumu), żyją w patologicznej rodzinie (Kenny mieszka z ćpunami, a Czesio z uzależnionymi od alkoholu zombiakami).
  • Chef a Higienistka - obu podkłada głos facet (tak, kobiecie facet) o przyjemnym głosie, obaj często poruszają z dziećmi tematy seksu, itp. Obaj są przy kości, oraz lubią muzykę a także przynajmniej raz umarli i zmartwychwstali.
  • 'Butters' a Zajkowski - nie widzę podobieństw, poza tym że obaj są gnojeni przez głównych bohaterów, ale czasami się przyjaźnią.

Miejsca

  • Miasto - o ile South Park z serialu o tej samej nazwie wydaje się patologicznym miastem pełnym pijaków, ćpunów i wszystkiego co zakazane, Warszawa z Włatców wydaje się bardziej normalna i realistyczna - tylko czasami zdarzają się akcje.

Zakazane odcinki

Do tej pory zakazano 1 odcinka Włatców i 3 odcinki South Parku.

Moja ocena

Ja tam lubię obie kreskówki, ale osobiście uważam że Włatcy Móch mogą być podróbką South Parku, a przynajmniej takim rodzimym odpowiednikiem. Tak jak Amerykanów bawią żarty z Trumpa, nas może bawić odcinek w którym pojawia się Lepper-dżin i spełnia życzenia. Pozdrawiam.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki