FANDOM

Uwe Boll to niemiecki reżyser filmów znany ze swoich ekranizacji gier wideo oraz gier komputerowych które są bardzo złe, często nie trzymają się fabuły materiału źródłowego i są po prostu...nie. Jego ekranizacje mają w najlepszym wypadku oceny "bardzo złe", a jedna z nich (Alone In The Dark) posiada 1% ocen na Rotten Tomatoes. Trzeba naprawdę się postarać aby tak cię zjechali.

Co jeśli robi to specjalnie?

Boll kieruje się sloganem "Światowy lider w adaptacjach gier komputerowych". Tak. Jego filmy są niesławne z powodu nie posiadania absolutnie niczego związanego z materiałem źródłowym, jako przykład weźmy Far Cry. W oryginalnej grze gramy byłym komandosem który walczy z najemnikami złego naukowca Kriegera na tropikalnej wyspie, odkrywając przy tym że doktor ten tworzy potworne hybrydy ludzi i małp oraz inne potwory i menażerię której nie powstydziłby się Dr. Moureau. Jak pan Uwe to przedstawił? Były komandos rusza na wyspę gdzie doktor Krieger i jego najemnicy robią "superżołnierzy" rodem z jakiegoś Wolfensteina. Powiecie pewnie - no nie miał efektów specjalnych aby zrobić potwory. Takiego wała. Bardzo łatwo możnaby było lekko zmodyfikować modele z gry, zrobić motion capture, wstawić do scen i Presto! Może wyglądałoby to kiepsko, ale i tak lepiej pasowałoby niż umorusani cukrem pudrem kulturyści którzy mają być PSZERARZAJONCYMI MÓTANTAMI. I nie mówcie mi że Uwe nie miał budżetu, albowiem w swoich filmach używa dość drogich efektów, itp. Można tutaj powiedzieć że robi to specjalnie, bo wiecie jak to jest. Nieważne co mówią, ważne żeby mówili. On liczy na popularność, nawet taką ironiczną. Z tego oto powodu wypuszcza te bajzle które coraz mniej przypominają materiał źródłowy, a o krytykach pisze "Ludzie piszą te wszystkie gówna o mnie, siedząc w domu, gdzie mamusia za wszystko płaci”. Wielu developerów takich jak Hideo Kojima uważa go za nie gorszą mendę od Hakownicythemordercy. Jest on kompletnym chamem, i jest to po prostu niemożliwe żeby ktoś tak reagował na krytykę, w szególności osoba publiczna. Niektóre jego zagrania są tak dziwne (np. wyzywanie krytyków na walkę bokserską) że inteligentna osoba zauważy z łatwością że to albo głupie żarty albo zaplanowana prowokacja. Uwe chce żeby było o nim głośno, żeby robili z nim memy, przeróbki, itp. Nie zamierza zdobyć popularności robiąc dobre i wartościowe adaptacje filmów, a robiąc paszkwile gorsze od przeciętnego polskiego filmu. A to już jakieś osiągnięcie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki