FANDOM

Witajcie, tutaj sami-wiecie-kto :D

Dirty steven universe confession by n0 username-d8ukfkq-1-

Kosmitki lesbijki w bajce dla dzieci

Psychologia

Dziecko w pierwszych miesiącach, a także latach życia jest bardzo podatne na różne wzorce, bodźce oraz zachowania, które jego mózg wchłania, jak gąbka. Dlatego też ważne jest, aby nie wystawiać takiego 4 lub 5 latka na szkodliwe treści, na przykład dziecko, które w wieku przedszkolnym obejrzy horror "Piątek 13" zakoduje sobie w mózgu, że ten oto dzień jest czymś złym.

Przekazy

Steven Universe to kreskówka o chłopcu, którym opiekują się trzej kosmici, zwani klejnotami. Są to człowiekopodobne humanoidy, przypominające kobiety. Zacznijmy od początku - wszystkie trzy kobiety są lesbijkami. Tak. Lesbijkami, w kreskówce kierowanej dla dzieci. Ja jestem absolutnie oburzony faktem, iż postacie homoseksualne są przedstawiane, jako postacie pozytywne, ale o tym później. Tak, jak wcześniej powiedziałem, mózg dziecka jest bardzo podatny na sugestie. W Stevenie postacie homoseksualne są ukazane, jako szlachetne, potężne, przeżywające niesamowite przygody - zaś postacie heteroseksualne, jako zwykli ludzie. Nie jest to wpychane do gardła oglądającemu, nie. Dzieje się zupełnie inaczej - wątki homoseksualne są przekazywane bardzo podprogowo, przez ruch postaci, ich gesty wobec innych oraz zachowanie. Oglądające to małe lub nieco starsze dziecko, które nadal jest podatne na sugestie dostanie do mózgu następującą wiadomość: "Homoseksualizm jest piękny i społecznie akceptowalny". I niezaskakująco - to się sprawdza. To się naprawdę sprawdza! Ludzie, którzy oglądali Steven Universe są znani z bycia najczęściej aktywistami na rzecz osób LGBT, lub sami twierdzą, że "w czoko jest spoko". I czy mogę nie komentować słów angielskiej wersji piosenki "I dlatego wygram"?

Co sam sądzę o kreskówce

Nie lubię jej, i tyle. Być może powinienem dać jej ostatnią szansę, i oryginalnie to planowałem. No, dopóki nie dowiedziałem się o tym że podprogowo być może zrobi nam pokolenie ludzi obsesyjnie zainteresowanych homoseksualizmem. Pozdrawiam.

Dopisek nie od autora

Autor skarżył się, że za tą teorię odgrażano się mu i jego rodzinie. I to akurat prawda, na własne oczy widziałem te komentarze na jego kanale na YouTube, ale je usunął. Więc sami sobie odpowiedzcie - gdzie jest ta tolerancja której Steven rzekomo "uczy"? Już nie wspomnę o wyzywaniu autora tutaj w komentarzach xDDDD.

Przykład hipokryzji (żeby nie było)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki