FANDOM

270

Sara

DLA FUZIONKA

Każdy powinien znać bajkę o trzech przyjaciołach którzy rozrabiali i robili wszystko by wyciągnąć pieniądze od swoich kolegów. Oczywiście chodzi mi o bajkę Ed Edd i Eddy. W bajce występuje mała rudowłosa dziewczyna imieniem Sara, która zachowuje się jak dorosła. A co jak naprawdę jest dorosła? Właśnie o tym mówi teoria, że Sara w rzeczywistości to osoba pełnoletnia. Jest ich osiem w pudełeczku mlekołaki mlekołaki dla każdego po sto paseczków.

Zacznijmy od tego, że Sara wrzeszczała na swojego brata za nic. Możemy też wywnioskować że większą nienawiść wini do Eddiego i Eda. Właśnie! Eddy to były narzeczony Sary, który ją chamsko rzucił, a Ed to sam syn Sary, który chciał się spotykać ze swoim ojcem. Stąd ta cała nienawiść do Eda i Eddiego. Sara miała też jednego syna, Jimiego. W bajce go naprawdę traktowała jak dziecko. Bawiła się z nim i broniła go przed złym, przecież sama matka też tak postępuje. Zawsze chodziła w kółko za nim i jak był chory to ,,bawiła'' się z nim w szpital, czyli tak jak normalna matka daje dziecku leki kiedy jest chory. Jednak istnieją momenty w którym Sara krzyczy na Jimmiego, no oczywiście, matki kiedyś muszą nakrzyczeć na swoje dzieci. W rzeczywistości może też być wpatrzona w Edwarda, zawsze go lubiła za jego wielką inteligencje, jednak, Edward tego nie postrzegał. I to w sumie tyle co do samej teorii, napisz w komentarzu co o tym myślisz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki