FANDOM

Pac-Man - Pac-Man Collection (GBA)

Plansza do Pac-Mana

Mimo iż Mario został uznany za maskotkę branży gier, dziś nadal jest wiele bastionów, uważających za symbol branży Pac-Mana - grę arkadową, w której sterujemy tytułowym Pac manem a naszym zadaniem jest zjedzenie wszystkich kulek i uniknięcie duchów.

Zaraz zaraz... skąd się wzięły duchy? I dlaczego Pac man je kulki? Hmm...

Właśnie. Teoria głosi, iż Pac man to w rzeczywistości maniak narkotyków.

Największym argumentem potwierdzającym tą teorię są kulki, które musi zjadać Pac man. Zjedzenie wszystkich na planszy kończy poziom. Według mnie, kulki to właśnie narkotyki. Powodem celu gry, jest to iż Pac jest uzależniony od narkotyków i zamierza koniecznie zażyć wszystkie znajdujące się na planszy tabletki. Duchy w Pac-Manie to halucynacje Paca. Co ciekawe - skoro celem poziomu jest zjedzenie wszystkich kulek, a poziomy z czasem są coraz trudniejsze, to znaczy że narkotykowa wizja Paca staje się coraz bardziej chaotyczna.

Drugim, krótkim choć dość ciekawym, argumentem jest kulka pozwalająca nam jeść duchy. WŁAŚNIE. Duchy stają się wtedy niebieskie i nieszkodliwe. Ale przecież to Pac man zjadł tą kulkę, nie te duchy! Właśnie - ta kulka to innego rodzaju tabletka, która wpływa na narkotykowe zwidy Paca.

A co WY sądzicie o tej teorii?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki