FANDOM

Images-3

Raito Yagami

270-3

Nieznany Shinigami

Teoria ta jest poświęcona nie tyle samemu anime Death Note co jego sequelowi Death Note Relight: Visions of a God. Pojawia się tam bowiem Nienazwany Shinigami. Po jego ubiorze, zachowaniu i wyglądzie możena się domyślać iż jest to reinkarnacja Raito Yagami - głownego bohatera serii. Shinigami ów dopytuje się, gdzie może znaleźć Ryūka, a jak wiadomo to właśnie Ryūk był pierwotnym właścicielem Notesu Śmierci, w którego posiadanie wszedł Raito. Kolejną łączącą obie te postaci sprawą jest ubiór boga. Shinigami ubrany jest bowiem w czerwoną chustkę, łudząco podobną do czerwonego krawata od szkolnego ubioru Raito, i marynarka, podobna do tej, jaką nosił. Nienazwany ma także uśmiech, podobny do uśmiechu Raito i błyszczące, czerwone oczy (jak wiadomo w niektórych scenach anime oczy chłopaka miały właśnie czerwony poblask). Także zachowanie boga jest podobne do tego, co zapewne zrobiłby Raito. Zaraz po tym gdy odnalazł on Ryūka przyniósł mu jabłko. W połączeniu tego z faktem iż na ziemi Ryūk nie mógł niemal żyć bez jabłek wszystko łączy się w jedną całość.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki