FANDOM

Nie jestem najlepszy w pisaniu teorii (to moja pierwsza ;-;) ale oglądając ostatnio "Minionki" wpadłem na pewien pomysł.
Praw
Otóż wszyscy znają Minionki jako małe, służące złu istoty. Co jednak jeśli to nie prawda i jest dokładnie odwrotnie?

Wielu może od razu stwierdzić że to bzdura, w końcu Minionki całe swoje istnienie poświęcały służbie złoczyńcom. Nie mam zamiaru tego negować, jednak trzeba zauważyć jedno. Niemal wszyscy (wyjątek stanowi Gru, do którego wrócę) tyrani którym służyły Miniony zginęli.

Od tyranozaura, przez Napoleona po Scarlet każdy z nich kończył źle. Dlaczego? Otóż mimo że Minionki są przekonane że natura stworzyła je by pomagały najgorszym z najgorszych, podczas gdy jest dokładnie odwrotnie. Minionki działają nieco jak mordercze pasożyty- gdy zbliżają się do złego osobnika nieświadomie sprowadzają na niego śmierć.

Właśnie, słowem kluczem jest tutaj nieświadomość. Minionki instynktownie ciągnie do osób/gatunków skrajnie zdeprawowanych. Żółte istotki nie rozumiejąc tego mechanizmu zaczęły uważać się za sługi "tych złych", nie mogąc przy tym zatrzymać ukrytego głęboko w podświadomości instynktu, który mimowolnie karze im zabijać złoczyńców. Śmierć żadnego z nich nie była przypadkiem (no dobra, zgodnie z rachunkiem prawdopodobieństwa któraś musiała) a wykonaniem zapisanego w ich genach rozkazu, którego Minionki nie do końca rozumieją.

No dobrze, a więc co z Gru?
-
On w końcu jest zły a wciąż żyje, prawda? Po pierwsze, mamy jeszcze trzecią część w której może kopnąć w kalendarz (suchar). A tak już na serio- zacznijmy od tego że Gru nigdy nie był zły. Pod tym względem jest bardzo podobny do Doktora Dundersztyca z "Fineasz i Ferb". Ot, zwykły zagubiony facet który próbuje zwrócić na siebie uwagę złymi uczynkami, realizując przy okazji swoje marzenia z dzieciństwa.

No i jeszcze jedna rzecz która ocaliła Gru- dziewczynki. Adoptowane przez niego sieroty zmieniły go do tego stopnia, iż naprawdę, otwarcie stał się on dobrym człowiekiem. Podświadomy mechanizm działania Minionków karze im zabijać złych, więc oczywistym jest że nawet "przypadkowo" nie zrobią Gru krzywdy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki