FANDOM

Witajcie. Pewnie znacie taki film na YouTube "Matka zabrała dziecku komputer", ostatnio jest bardzo popularny. Jest to fragment livestreamu użytkownika MichałPlus podczas którego dzwonił do ludzi za pośrednictwem programu Skype. W pewnym momencie krzyczy on, co powoduje że jego matka wchodzi do pokoju i zaczyna się z nim kłócić na żywo. Radziłbym wam obejrzeć ten film przed przeczytaniem teorii bo możecie nie zrozumieć jej w 100%. Dzisiaj zadamy sobie pytanie czy MichałPlus ma patologiczna matkę?

Dowody są następujące. Zwróćcie uwagę że na początku jak Michał słyszy kroki matki mówi "No nie...ja nie mogę" jakby się jej bał, a jak ta zaczyna się na niego drzeć mówi "Mama nie..." co ona przerywa wrzeszcząc NIE BĘDĘ KRZYCZAŁA. Warto wiedzieć że dzieci na ogół ukrywają coś jeżeli boją się konsekwencji, co widać po zachowaniu Michała i jego "Mama nie..." "Nic!" "Nie będę!".

Drugim dowodem jest to że matka po prostu wrzeszczy do tego dziecka, cały czas. Tutaj nie muszę nic dodawać.

Trzecim dowodem jest niska inteligencja. Teksty takie jak "Zlikwiduj to, całe to do kosza!" pokazują że jest to typowa katotalibka o poglądach prawicowych, czyli inteligencja niższa od standardowej. Nie zna się na komputerach. Wiadomo iż tacy rodzice uciekają się często do grożenia dzieciom i ich straszenia.

Pod koniec jego matka mówi takim wrednym, wyzywającym i udającym smutek tonem "Chyba będę musiała ci zabrać komputer...przykro mi" tak jakby znęcanie się sprawiało jej przyjemność.

I tyle.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki