FANDOM

Kraków the series to seria Youtube Poop-ów robiona przez użytkownika Wojti2000 w latach 2015-2017 i dzisiaj zadamy sobie
Ziemiakts

Planeta widziana w Kraków The Series. Ziemia, czy umysł autora?

pytanie czy one czasem nie dzieją się we wnętrzu jego umysłu.

Akcja

Akcja serialu dzieje się w Krakowie - mieście które Wojti ze względu na swoje memy wypaczył do kompletnej Sodomy i Gomory - jest w nim mnóstwo przemocy i seksu (np. publiczny gwałt na dziecku dokonany przez Batmana). W późniejszych odcinkach pojawiają się też lokacje z gry Far Cry 1, którą to Wojti uznaje za jego ukochaną grę z dzieciństwa. Dodatkowo akcje różnych postaci w serialu nie mają konsekwencji (np. potrącanie osób na ulicy) bo Wojti na ogół myśli bez przemyślenia konsekwencji. Dodatkowo ilekroć czymś Wojti się interesuje to to pojawia się w serii.

Postacie

Głównymi bohaterami serialu jest rodzina Świadków Jehowy ale to są postacie które nie mają związku z Wojtim bo to postacie z Wyrośnij na mądrego chłopca/dziewczynkę. Kościół Dudleya i Ekipa które wspomniane są w odcinku 11 to dwie grupy na Google+ do których Wojti należy. Ciekawie zaczyna się dopiero robić jeśli chodzi o złoczyńców -

Najwyższy Mason to nawiązanie do masonerii i nowego porządku świata a także do pewnego użytkownika wiki który kiedyś szantażował Wojtiego. Postać Masona jest arogancka zimna i manipulatorska. Dowodzi on armią rycerzy która nazywa się Rejsink orlej. Wojti kiedyś powiedział że to jedno ze słów które wymyślił jako dziecko. Czyżby Mason wygrzebywał przeszłość Wojtiego i używał jej by go zniszczyć?

Wu Zetian po to postać z gry Civilization V więc tu niema nic godnego uwagi ale następni złoczyńcy to co innego.

Jan Wurst, Minotaur, Umarlak i Ipki to postacie bazowane na osobach które kiedyś zrobiły Wojtiemu na złość w internecie. Najgorzej robi się przy postaci Woźnego czyli złej żywej ciężarówki która pali w piecu Furrych i fanów anime. Bez wątpienia reprezentuje on hejterów Furry ale zostaje on pokonany swoją własną bronią (spalony w piecu) przez dobrego bohatera.
Aff

Aweksientij Pakow - jedna z postaci negatywnych.

Czy Wojti pojawia się w serii

Prawdopodobnie tak. W odcinku ze Skrzynią Umarlaka pojawił się Nebutori, czyli (zgodnie z japońską mitologią) duch pogrubiający kobiety. W serii jest to fetysz którego obrażali z powodu tego że lubi grube Furry i zabity został przez gościa Umarlaka a potem jego rysunki pochowano w Skrzyni Umarlaka. Postać Nebutoriego jest smutna a on sam nienawidzi wszystkich i otworzyć jego skrzynię może tylko inny fetyszysta. Może symbolizuje to że Wojti często ma depresję z powodu nietolerancji, a skrzynia to jego depresja której gniew uwolniony potrafi zniszczyć (kiedy Wojti jest smutny czasami każe widzom niszczyć ludzi i strony) i w serii zabija ona Umarlaka (stare ataki Wojtiego na Rayman Wiki?), Masona i Ipki, a potem zabiera zmarłego dobrego człowieka do nieba i znika. Drugą inkarnacją Wojtiego może być czarny kucyk z odcinka Opowieści dla Zosi w którym to okazuje się on być postacią zmyśloną. Jest on megalomanem i ma wywyższone ego. Jest plotka że to stara postać Wojtiego do kucyków ale nie wiadomo. To jest stara postać Wojtiego, nawet raz ją narysował i spowodowała ona sporo kontrowersji, przez co w serii przedstawiona jest jako głupia.

To moja pierwsza teoria więc proszę o wyrozumiałość :)

A jak są błędy to możecie poprawić.

Odpowiedź od redaktora: Owszem, były błędy, ale większość poprawiłem. Dziękuję.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki