FANDOM

Tak, wiem że to wygląda jak troll teoria ale uwierzcie mi - to ma sens. Niech was nie zmyli to że to brzmi jak brzmi, ale
Mam tę mpc

MAM TĘ MOOOC! MAM TĘ MOOOC!

to naprawdę może mieć sens.

Historia

Okej, pogadajmy najpierw w skrócie o fabule filmu Kraina Lodu. Opowiada ona o dwóch siostrach - Annie i Elsie które żyją w średniowiecznym mieście znanym jako Arendele. Elsa posiada zdolności kontrolowania lodu, ale jej rodzice uznają je za niebezpieczne i izolują ją od świata aż do czasu gdy ta zostaje nową królową Arendele. Ludzie jednak nie potrafią po prostu tego ogarnąć i skazują ją na wygnanie (czy jakoś tak) a Elsa buduje sobie zamek z lodu i skazuje Arendele na wieczną zimę. Anna jednakże przekonuje ją że nie warto czy jakoś tak, wracają, znowu jest git i szafa gra. Czy aby na pewno? Co jeżeli Elsie znowu puściły tuż po skończeniu filmu nerwy? Co jeżeli tym razem NIE DAŁO się tego naprawić, a sama Elsa popadła w ruinę? Okej, to teraz powiecie - ale co to ma wspólnego z Muminkami? Otóż w filmie pojawiają się Trolle - małe grube stworki z wielkimi nosami kamuflujące się jako kamienie. W ich lesie było wieczne lato (czy tam wiosna, nie wiem) i stabilny ekosystem, nawet gdy Elsa zamroziła Arendale. Teoria ta zakłada iż wszyscy ludzie poza Elsą zamarzli na śmierć, a Trolle stały się głównymi mieszkańcami. Przez wiele lat ekosystem dzięki ich magii się ustabilizował. Elsa odeszła w góry i zaczęła robić się ze względu na swoje szaleństwo oraz magię przenikającą jej ciało coraz to bardziej zdeformowana, ale do tego wrócimy. Trolle przez kolejne lata wyewoluowały w różne gatunki stworzeń - Ryjki, Filifonki, te humanoidy takie jak Włóczykij lub Mimbla i Muminki właśnie, a Elsa stała się wiecie kim?

Buką.

Dowody

  • Oryginalna nazwa Muminków to Moomintrolls, czyli jakiś tam podgatunek trolli.
  • Wszystkie gatunki postaci w Muminkach są chociaż minimalnie do siebie podobne (oczy, ciało, etc.).
  • W Muminkach pojawia się "Przodek" który jest bardzo podobny do trolli z Krainy Lodu.
  • Elsa i Buka zamrażają rzeczy oraz obu wszyscy się boją, ale jednocześnie jest im ich szkoda.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki