FANDOM

Aloha. Witam was bardzo serdecznie w PLOĆÓHÓ a dzisiaj spiskowa teoria dziejów mojego autorstwa.

Kobikowski to YouTuber który od 2014 zajmuje się recenzowaniem klocków polskiej firmy Cobi. A co jak tak naprawdę jest wyreżyserowanym projektem?

Dowody

  • Kobikowski bardzo podejrzanie często "przewiduje przyszłość". Przykładem mogą tutaj być samoloty, limitowany zestaw Rudy 102, zestawy World Of Tanks, nowe nadruki i odlewy, itp.
  • Cobi jest bardzo miłe dla Kobikowskiego. Przysyła mu klocki, przeprośne paczki, itp.
  • Kobikowski niejako "rozreklamował" zapomniane już na stan 2014 roku Cobi które stało się momentalnie popularne.
  • Kobikowski bardzo lubi Cobi, nie winię go bo to spoko firma.

Założenie

Cobi zaplanowało gwałtowne popelszenie produktów swojej marki już w 2014, a Kobikowski miał być sposobem "zaznajomienia" ludzi ze zmianami i przygotowania ich na nie. Potrzebujecie dowodów przyszykowania do zmian w firmie? Popatrzcie na jeden z jego wcześniejszych filmów. Prosi o nowe odlewy ludzików, dostaje je. Prosi o Rudego 102, dostaje go. Prosi o samoloty, dostaje je. Prosi o nowe nadruki, gotowe. Może próbuje on ocieplić wizerunek firmy znanej do tej pory jako "durna podróbka Lego". Pozdrawiam.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki