FANDOM

WITAJCIE śmiecie. Dzisiaj teoria o nowym filmie DISNEPA ŁOLTA Przebudzenie Mocy.
NADCHODIZ JEHOWA

Osiem.

Jest tam postać kobiety-szturmowca znana jako Kapitan Phasma. Jest ona zakuta w specjalną zbroję i stała się istnym memem wśród fanów z powodu jej nietypowego wzrostu, który w wypadku wielu mediów (zabawek, itp.) jest bardzo nienaturalny.

Przeciętny szturmowiec ma 1,6 albo 1,8. Kapitan Phasma jest przy nich znacznie wyższa, osiągając w niektórych przypadkach aż 2,4 metra albo nawet więcej. Wiecie kto jeszcze tyle mierzył? Jeżeli dodalibyśmy do tego kilkanaście centymetrów więcej wyszedłby nam Robert Wadlow, najwyższy człowiek na świecie. Warto wspomnieć że tacy wysocy ludzie wcale nie mają tak wesoło jak możecie sobie myśleć. Krew im czasami nie dopływa do kończyn, itp. Więc gdyby Phasma była tak wysoka, nie pasowałaby na szturmowca.

No chyba że nie jest człowiekiem.

Tutaj pytanie - czy w Gwiezdnych Wojnach istnieje gatunek humanoidów które mierzą do 2,4 metra wysokości? Tak. Lasatowie, którzy pojawiają się w serialu Star Wars: Rebels. Nie jestem do końca pewien co wyszło pierwsze, Lasatowie czy Phasma, ale to najbliźsi kandydaci. W sumie to tyle.

Ps. Kłamacz zabija Kylo Rena a Snoke to Boss Nass pozdro zjebałem wam film xDDD.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki