FANDOM

Uwaga: Ta Teoria może nie być zrozumiała dla innych oraz nie jest moją Teorią a Anonimowego Autora który nie chcę się wyjawniać.

KFHF (Skrót od Keek's Fiercy Haters Foundation, lecz ta nazwa jest także używana przez inne organizacje) została oficjalnie założona w 2015 przez człowieka o pseudonimie "Keek". Grupa zajmowała (i zajmuje) się dziwnymi, często niewyjaśnionymi zachowaniami i celami. Kanał autora (https://www.youtube.com/channel/UCME5GS-34rGTXWYrl7jfhIg) zawiera tylko 13 filmów (dwa ukryte) oraz określa się "Grandmaster Uberführerem" (ang/niem. Wielki Mistrz Nad Lider), najdziwniejszy jest jednak Opis. Pomimo cytatu (z ang. "Niedocenienie to krok w górę do piekła", co jest ciekawe bo autor konta nie jest Chrześcijaninem/Katolikiem) i określenia siebie jako właściciela KFHF jest także dziwna notka, cytuję:

"Please note: This account is controlled by six people, please do not mistake this account as an individual person."
(pol.) "Proszę zanotować: To konto jest kontrolowane przez sześciu ludzi, proszę nie mylić tego konta jako osobną osobę."
Czyżby Keek był projektem? Co jest jeszcze bardziej tajemnicze to film "Informations #4 - KFHF's new formula.", w tym filmie "osoba" która robiła ten film mówi o zmianie w grupie oraz wyjaśnieniami (które nie sądze żeby miały chronologiczny sens) oraz kłamaniem, że "...nie jesteśmy projektem". Film nie ma żadnego podkładu muzycznego, jest tylko grobowa cisza. Po rzekomym "końcu" filmu ("Good Night." = "Dobra noc.", nie wiem czemu spacja została tutaj użyta.) żadne inne napisy się nie pojawiają do 1:49. Pojawiają się bowiem cyfry oraz znaki które są zapisane w jakimś systemie liczbowym, potem kolejna przerwa i pojawiają się Cyfry, też w jakimś tam systemie liczbowym a potem znowu przerwa aż do końca filmu.

Co najmniej dziwne jest jak te filmy się zmieniają w jakości (Od Informations #1 do #4.). #1 - #3 mają na starcie podkład z "Poradnika Uśmiechu", który się kończy statycznym ekranem TV (ten po zakończeniach programu) który strasznie trzeszczy. Jedynie #3 ma narrację głosową syntezatora, który wydaję się mieć efekt "radia". Jeżeli jesteście dobrzy z angielskiego, zrozumiecie przekaz tych filmów. Jeśli zobaczyliście "jego" najnowsze filmy i "Informations #1" możecie się domyślić że "jest" polakiem, (prawdopodobnie) z średnią znajomością j. angielskiego. Flaga w "Informations #1" to JEDYNY film w którym pokazano prawdziwą flagę KFHFu. Najdziwniejsze są filmy najnowsze. Pomimo 2 reuploadów i drugiego najstarszego filmu, może wam się zdawać że to jakiś żartowniś i troll.

Nadal zdaje mi się, że to jakiś projekt rządowy (To konto ma tylko 33 subskrypcji) lub dziwnie zamaskowana organizacja. Niestety nie wiadomo co oni dokładnie robią, znalazłem bowiem jedynie strzępy informacji na ich temat. Nawet był jeden film który wyciekł z Dropboxa (kfhf_propaganda.mp4 wraz z plikiem .veg) który przedstawiał działania tej grupy w boju, cele oraz ich ideę "czystego YouTuba" która przypomina mi coś z okresu Drugiej Wojny Światowej/Wczesnej Zimnej Wojny. Niestety, pliki te utracono a ci którzy demaskowali działania tej gry w tym ja mają jedynie strzępy informacji o tym filmie.

Myślę że moja Teoria przynajmniej spróbuję wam wyjaśnić o co chodzi z tą grupą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki