FANDOM

Czas na Gównianą Creepypaste-CNGCP - Jason the Toy Maker51:07

Czas na Gównianą Creepypaste-CNGCP - Jason the Toy Maker

Pełny tekst do odsłuchania.

Jason - Konstruktor Zabawek to postać tytułowa dość mizernej creepypasty o tej samej nazwie. Znany jest on z dość przekonywującego charakteru i konstruowania dość wymyślnych zabawek. Jednak jest pewna rzecz, o której nie wiemy... Czyżby jego metody wskazywały na to, że wzorował się na osobie Mistrza? Lub co gorsza, jest jego inkarnacją???

Kim jest Mistrz?

Nieświadomym wyjaśniam: Mistrz jest jednym z głównych antagonistów pojawiających się w brytyjskim serialu fantastyczno-naukowym Doktor Who. Zgodnie z bazą danych TARDIS, Mistrz jest Władcą Czasu i dawnym przyjacielem Doktora, jednak od głównego bohatera odróżnia go nieodparta chęć zapanowania nad czasem i przestrzenią, do której dąży przy pomocy wielorakich środków.

Teraz, jeżeli już macie pewien obraz osoby Mistrza, przejdźmy dalej:

Dlaczego Jason miałby być Mistrzem?

Kilka przykładów:

  1. Zarówno Jason, jak i Mistrz, gustują w niecodziennym odzieniu (przykład: scena z filmu Doktor Who z 1996, gdzie Mistrz próbuje przejąć ciało Doktora).
  2. Obydwaj opanowali do perfekcji sztukę maskowania i konfabulacji.
  3. Jason zabijał ludzi poprzez tworzenie z nich miniaturowych lalek. Mistrz dokonywał takich samych czynów w odcinku Logopolis z 1981, zabijając dwoje ludzi i jednego z Logopolitan.
  4. Obydwaj mają obsesję na punkcie jednej osoby: Jason ciągle czyhał na życie Maggie - głównej postaci żeńskiej, zaś Mistrz dążył do ostatecznego pokonania Doktora.
  5. Obydwaj manipulowali czasem i przestrzenią (Jason szybko przeniósł swój warsztat z nieznanej lokacji na podwórko głównej bohaterki, zaś Mistrz, podobnie jak Doktor, może przemieszczać się w czasie i przestrzeni za pomocą TARDIS).
  6. Obydwaj zachowywali się niczym zdziczałe zwierzęta (Jason wyczuwał zew krwi i był nazywany potworem, w przypadku Mistrza chodzi o odcinek pt. Survival z 1989, gdzie Mistrz traci rozum podczas walki z Doktorem).

To wszystko co mogłem wyliczyć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki