FANDOM

TO NIE MOJA TEORIA, AUTOR MNIE TU POPROSIŁ ŻEBYM TO WKLEIŁ NA FACEBOOKU. KANAŁ AUTORA. JAKIEKOLWIEK PYTANIA KIERUJCIE DO NIEGO.

Nazizm a Czysta Krew

Powszechnie wiadomo że naziści (w tym też wszelacy narodowcy i skrajna prawica) non-stop wychwala białą rasę, jako iż rzekomo jest najlepsza, a wszyscy "źlu musumanje" i "bszytjke czarnóhy" muszą iść do gazu/pieca/łagrów/roboty. Voldemort oraz jego poplecznicy przypominają takowe ameby umysłowe, albowiem uznają wszystkich którzy nie są Czystej Krwi (dla ludzi niezaznajomionych z serią są to czarodzieje w 100% z rodzin czarodziejskich). Oba ugrupowania argumentują swoje zbrodnie dbaniem o dobro swojej rasy, podczas gdy budzą przez to u innych do niej niechęć. Oba ugrupowania posiadają głupkowatych niepełnoletnich zwolenników (co do skrajnej prawicy nie należy szukać daleko, zaraz pojawi się w komentarzach pod tą teorią, a co do świata czarów są to uczniowie Slytherinu). Również obaj "główni liderzy" ideologii fascynują się nieśmiertelnością i okultyzmem (Adolf Hitler i Voldemort). Same szaty Śmierciożerców przypominają szaty Ku Klux Klanu - organizacji rasistowskiej pochodzącej z Stanów Zjednoczonych - szpiczaste czapy, łażenie z pochodniami, itp. Poza tym oba ugrupowania sieją ferment na różnych wydarzeniach, często sportowych (Prawica: Prawie wszędzie, Śmierciożercy: Mistrzowstwa Świata w Quiddichu).

To by było na tyle, pozdrawiam.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki