FANDOM

UWAGA - JA NIE JESTEM AUTOREM TEJ TEORII. DAŁ MI JĄ WOJTI I KAZAŁ MI TU WKLEIĆ.

Fuzionek, jak chcesz to nagrać to daj link do mojego kanału w opisie:

https://www.youtube.com/channel/UCsViwuPJVWWrGWuIGPEbFkw

Witajcie. Dzisiaj obejrzałem sobie bardzo fajny film - Alien Vs Predator. Dzień wcześniej zrobiłem sobie maraton Domisiów. Dla nieogarów już wyjaśnię czym są Predatorzy i Domisie:

  • Predatorzy - rasa 2-metrowych humanoidów z uniwersum Alien Vs Predator. Noszą oni charakterystyczne dredy, są zaawansowani technologicznie oraz urządzeni na kształt plemion. Ich broniami są głównie futurystyczne wersje broni plemiennych/indiańskich takich jak włócznia, naręczaki z małymi komputerami w środku, możliwość maskowania się, itp.
  • Domisie - również wysokie humanoidy, stworzone na potrzeby serialu o tej samej nazwie. Zachowują się jak dzieci, są ubrani w różne pstrokate i kolorowe ubrania, itp. Żyją w lasach, w domkach wydrążonych w pniach. Ich technologia jest bardzo zacofana.

Podobieństwa

  • Obie rasy noszą fryzury podobne do dredów, które są dla nich bardzo ważne.
  • Żeńscy przedstawiciele obu ras są silniejsze (Wyraźnie widać iż żeńskie Domisie są tymi "mądrzejszymi").
  • Obie rasy posiadają jako przyjaciół dziwne zwierzęta (Predatorzy na polowania zabierają coś w stylu psów gończych, zaś Domisie przyjaźnią się z ogromnymi płazami i ptakami).
  • Obie rasy lubią żyć w lasach.
  • Obie rasy posiadają futurystyczną technologię (Predatorska zbroja, inteligentne drzwi i czajnik Domisiów).
  • Obie rasy posługują się dziwnymi brońmi (Futurystyczna broń biała, w przypadku Domisi są to kije samobije które widać w jednym odcinku).
  • Obie rasy posiadają dziwaczny język, Predatorzy charczą i gulgoczą a Domisie zastępują wiele słów słowem "Domiś".

Teoria

Domisie mogą być prequelem filmów o Predatorach, albowiem mogą być ich przodkami. Prawdopodobnie Domisiowa Kraina zaczęła stawać się coraz bardziej niebezpieczna, i z tego powodu wesołe Domisie powoli zamieniały się w brutalnych, honorowych i bezlitosnych kosmicznych łowców. W Domisiach widać że istnieją dwa klany rasy - Domisie i Strachowyje. Ci drudzy są nieco bardziej złośliwi. Później dwa klany mogły wyewoluować w dwa rywalizujące ze sobą klany Predatorów które możemy zobaczyć w filmie pt. "Predators". Kolorowe dredy przez lata ewolucji i próby maskowania przerodziły się w całkowicie czarne, ubrania stały się bojową zbroją. Co ciekawe, Strachowyj już za czasów Domisiów był bardziej bojowy, wył oraz wielokrotnie mówił o polowaniach. Czyżby był on pra-pra-pra-pra-pra-pradziadem Czarnego Predatora z Predators? Normalne twarze Domisiów mogły też ulec deformacji w podwójne szczęki Predów, aby lepiej rozrywać mięso.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki