FANDOM

Siema.
Przebojowe dwa pedały

Podobni, nie?

Kim są obie postacie?

  • DeMoto - główna negatywna postać z filmu Roboty. Jest to stary cyborg który "zbzikował po zamienianiu się w robota po wstąpieniu do fabryki robiącej roboty". Wyraża się on w dość "specyficzny" sposób o osobach nieletnich, które to chce przerobić na "armię dziewczynek i chłopców" z mózgami zastąpiononymi procesorami, z którymi nie chcę wiedzieć co zrobi.
  • Marcin4007 - YouTuber znany z "afery pedofilskiej". Uprawiał seks z wieloma nieletnimi dziewczynami i młodymi kobietami, jest prawdopodobnie psychiczny.

Założenie

Marcin w 2009 założył kanał na YouTube. W 2016 wyszło jednak iż jest pedofilem i lubi dokonywać sprośnych aktów na nastolatkach, co spowodowało wylew fali hejtu. Zdesperowane wcielenie w przypływie gniewu, nieświadome swojej mocy do podróżowania w czasie dosłownie rozdzieliło się na dwoje. Pierwsze wcielenie nadal znajdywało się w tej samej sytuacji, zaś kolejne wcielenie pojawiło się w innym miejscu tuż przed katastrofą i wyciekiem jego tajemnych sprawek. Pierwszy Marcin próbował popełnić samobójstwo skacząc z dachu, co mu się udało. W wypadku utracił on kończyny oraz czaszkę która się rozbiła. W szpitalu poskładano go do kupy z użyciem mechanicznych protez. Tak oto pierwsze wcielenie Marcina stało się Bogginem DeMoto, półrobotycznym bandziorem, podczas gdy drugie wcielenie nadal było Marcinem, który to kontynuował życie tam gdzie zatrzymało się to pierwszego, nie popełniając jednak samobójstwa i nie stając się kolejnym DeMoto. DeMoto zaś ponownie rozszczepił się na dwóch, z czego jeden został przeniesiony do przeszłości gdzie to spróbował dopaść sieroty z sierocińca Pana Hinkinsa i je zgwałcić uprzednio przejmując kontrolę nad miastem zepsutych robotów znanym jako Scraptown, zaś drugi pozostał w naszym wymiarze, gdzie to skonstruował kamery do podglądania dzieci i nastolatek, które są niewykrywalne przez radary. Zmienił on także swoje imię i nazwisko na Strzeżysław Megawat. Pierwszy DeMoto został pokonany przez Zaka poprzez wrzucenie do śmietnika. Następnie został on zniszczony, albowiem w wyniku przeładowania swoich protez gwałtownie stracił kontrolę nad układem wydalniczym, co spowodowało uszkodzenie jego organów. Pokrótce mówiąc ze względu na rozmaite paradoksy, w naszym świecie istnieje jeden (1) Marcin i jeden (1) DeMoto którzy nie wiedzą o sobie, pomimo tego Marcin często nazywany jest "Synem DeMoto". Pozostali dwaj Marcin i DeMoto są martwi, jeden w naszym wymiarze a drugi w przeszłości. Łącznie istniało czterech Marcinów.

Dowody

  • Erotyczne myśli o osobach nieletnich.
  • Podobna fizjologia oraz anatomia.
  • Kształt twarzy i zęby.
  • Zachowania obu postaci, gestykulacja której używają.
  • Jeden z robotów określa DeMoto jako "kogoś kto pracował w fabryce robotów". Marcin był partnerem YouTube a co za tym idzie Google które robi też roboty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki