FANDOM

Dastardly I Muttley to kreskówka która opowiada o 4 żołnierzach "Szwadronu Sępów" którzy w samolotach gonią gołębia pocztowego w stylu a'la Tom I Jerry. Teoria ta zakłada że dzieje się ona podczas I Wojny Światowej a Szwadron Sępów to Niemcy.

Dowody

  1. Postacie przypominają stereotypowych Niemców. Klank jest pracowity, Dick Dastardly przypomina typowego niemieckiego barona z filmów dzięki wąsowi, itp.
  2. Wygląd samolotów. Większość przypomina samoloty Fokker używane przez Niemców i Austriaków. Samo umundurowanie Szwadronu Sępów również przypomina Niemieckie.
  3. Technologia. Wszystko zdaje się opierać na armatach, bardzo rzadko pojawiają się karabiny maszynowe.
  4. Pies Muttley. Podczas I Wojny Niemcy używali bardzo często psów na polu bitwy.
  5. Autokorektywa Chuj.
  6. Gołąb w orginale nazywany jest "Yankee-Doodle Pidgeon". Yankee to obraźliwe określenie na Amerykanina popularne od ok. XIX wieku, czyli też i podczas I Wojny Światowej.
  7. Zilly wydaje się cierpieć na PTSD, którego to pierwsze udokumentowane przypadki poza USA pojawiły się dopiero po I Wojnie Światowej, głównie od żołnierzy walczących na froncie europejskim.
  8. Gołębi pocztowych używano głównie podczas I Wojny Światowej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki