FANDOM

Jak wytresować smoka Czy Czkwaka jest zoofilem?

Chyba wszyscy znają jedną z kultowych animacji Dreamworks. Jak wytresować smoka to cudowna opowieść przyjaźni między człowiekiem a smokiem. Jednak za cudowną przyjaźnią kryje się coś więcej. Lecz od początku.

Na początku filmu Jak wytresować smoka Czkawka (główny bohater) który jest czeladnikiem kowala pragnie zostać wojownikiem, nadomiar tego zakochuje się w jednej z wojowniczek Astrid Hofferson. Jednak zmienia swoją miłość gdy poznaje Szczerbatka. Niby nic złego w tym nie jest lecz jak na mój gust Czkawka zbyt często spędza czas ze swoim ulubionym przyjacielem. Można to wywnioskować z tego, że Czkawka początkowo zakochuje się w Astrid lecz zmienia swoje zainteresowanie i jednomyślnie wybiera Szczerbatka. To by tłumaczyło dlaczego Szczerbatek nie zabił Czkawki za pierwszym podjeściem. Czkawka chcąc zdobyć względy smoka próbując go wytresować. Kiedy odkrywa że Smoczymiętka ma podobne działanie co marihuana postanawia to wykorzystać jednocześnie faszerując go dużą dawką tego narkotyku. Brzmi niedorzecznie lecz coś w tym jest. 

To czy Czkawka rzeczywiście jest zoofilem można wywnioskować z jego chorej manii do smoków. Lecz by to ukryć zadaje się z bandą dzieciaków którzy od samego początku mu dokuczali, chce się jakoś dowartościować. Natomiast ukryta miłość do Szczerbatka tak się wzrosła że wmówił całej wiosce, że smoki to niegroźne stworzenia i odziwo wszyscy mu uwierzyli. Przez co w łatwy sposób również zmanipulował wszystkimi mieszkańcami na Berk. 

Wszystko się jednak zmienia w "Jak Wytresować Smoka 2" gdzie Czkawka nie może dłużej grać na zwłokę i postanawia być chłopakiem Astrid. Szczerbatkowi się to zbytnio nie podoba, mimo to próbuje nie wzbudzać zazdrości. Jednak w czasie filmu flirtuje z smokiem Valki Chmuroskokiem by zapomnieć o zdradzie Czkawki. Teoria jest wymyślona i może wzbudzać wiele kontrowersji, lecz moim zdaniem można dopatrzeć się wiele szczegółów które popierają tą teorie:

1. Szczerbatek nie zabił Czkawki, to jest dziwne ponieważ trafił go w ogon przez co nie może latać. Nie wiem jak on ale gdybym ja stracił nogę przez niego to bym mu urwał łeb. To że Szczerbatek nie zabił Czkawki może wskazywać na miłość od pierwszego wejżenia.

2. Czkawka w filmie częstował smoki Smoczymiętką. Co mogło mieć podobne właściwości co marihuana. Można wywnioskować że w ten sposób otumaniał smoki, dzięki czemu stawały się posłuszne.

3. Chora fascynacja smokami Czkawka najprawdopodobniej odziedziczył po swojej matce. Tu nachodzi pytanie czy Valka też jest zoofilem?

Czy ta teoria jest słuszna czy nie, sami musicie ocenić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki