FANDOM

Zapewne pamiętacie film "Zakochany Kundel"? Opowiadał on o suczce Lady, która zakochała się w bezdomnym psie Trampie. Po różnych perypetiach Tramp i Lady mogą być razem...doczekali się nawet w czwórki szczeniaków.

W drugiej części "Zakochany Kundel II:Przygody Chaps'a" Tramp stara się zapomnieć o przeszłości, nie opowiada synowi kim on naprawdę był zaś Chaps (w angielskiej wersji Scamp)...jest ciekawy świata, chciałby żyć jak bezdomne psy. Pewnego dnia ucieka i dołącza do grupy bezpańskich psów, tam poznaje Angel (w polskiej wersji znana jako Lili) - bezdomną suczkę, która w głębi duszy pragnie mieć dom. W czasie filmu Chaps dowiaduje się kim był kiedyś jego ojciec. Po wielu przygodach Chaps wraca do domu, a Angel została adoptowana przez jego właścicieli.

Jednak dziś skupimy się na Buster'ze - głównym antagoniście z drugiej części i starego przyjaciela Trampa. Pies ma żal do kundla za to, że go zostawił i wybrał Lady. Jak wynika z opowieści innych psów Tramp i Buster trzymali się zawsze razem i to właśnie szary kundel nauczył Buster'a jak żyć na ulicy. Możemy też zwrócić uwagę na to jak Buster zwraca się o Lady...z odrazą, inni tłumaczą to, że dlatego bo mieszka w domu, a sam pies daje do zrozumienia, że nie przepada z zwierzętami z domu, zaś inni jak i w tej teorii można to spostrzec jako zazdrość, zapewne w realnym świecie jak ktoś wam się podoba, a druga osoba wybiera kogoś innego nie jesteście zadowoleni z tego powodu...tak właśnie było z Busterem...skrycie mógł się podkochiwać w Trampie. Można to też tłumaczyć tym, że mu zazdrościł wygodnego życia gdy ten musiał sobie sam radzić...ale dla innych mogła to być tęsknota za nim...że wybrał swoją ukochaną w tym wygodne życie. Prawdopodobnie przed swoim kompanami nie chciał dać do zrozumienia, że...może mu się samiec podobać (wiadomo, że swoim towarzystwie mógł mieć psy niezbyt tolerancyjne).

W filmie także dochodzi do konfrontacji między Trampem, a Busterem gdzie ten drugi daje jasno do zrozumienia, że ma do niego wyrzuty, że byliby razem gdyby nie Lady. W dalszej części Buster postanawia wykorzystać Chapsa aby zemścić na Trampie...oddaje go w sidła hycla. Szczeniak bardzo przypominał mu Trampie...zwłaszcza o jego zdradzie...a jak się dowiedział, że są spokrewnieni to dopiero było źle. A co do Angel? Wyrzucił ją bo
Spotkanie
wybrała...życie z człowiekiem, co silniej przypominało mu o zdradzie Trampa. W I części dowiadujemy się, że przed Lady, Tramp miał wiele dziewczyn...nie wiadomo jak mógł na to zareagować Buster, ponieważ nie występował w pierwszej części filmu, jednak można się domyśleć, że raczej nie był zazdrosny gdyż Tramp nie traktował ich poważnie, przez co mógł sądzić że też woli samców, ale przez swoją pozycje (Tramp był szanowany przez bezdomne psy), wolał udawać hetero i łamać serca suczkom, ale też mógł być zazdrosny o to, że może w jakiejś suczce się zakochać.
Buster z Angel

Ale zaraz...jest jeszcze jeden wątek, a właściwie...Buster i Angel...niby określał ją jaką swoją...dziewczynę. Sądzę jednak, że nie mogło to być szczere uczucie (nawet suczka go odrzucała)...prawdopodobnie było to na pokaz aby nie wydało się o jego prawdziwej orientacji.

Jedynie co jednak budzi...kontrowersje to to, że...Buster prawdopodobnie był wieku Trampa, zaś Angel w wieku Chapsa...co trochę pokrywa się z...pedofilią. Jednak...teraz się tym nie zajmujemy...Buster mógł być też trochę młodszy od Trampa (20-25 lat gdyby był człowiekiem), zaś Chaps...zachował się bardziej jak zbuntowany nastolatek (15-17 lat), więc...Angel mogła mieć gdyby była kobietą max. 17 lat. Ale w tej teorii nie skupiamy się na tym "Czy Buster był pedofilem?".

Według mnie to chora teoria, jednak bardzo długo mi chodziła po głowie...zwłaszcza jak widziałam filmiki gdzie shippowali Bustera z Trampem. Aczkolwiek...są argumenty, które mogą potwierdzać, że teoria jest prawdziwa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki