FANDOM

Cześć cwele, dzisiaj teoria o mojej ulubionej grze Sacred 1. Jest to moim zdaniem najlepsza gra RPG w historii i moim zdaniem nic jej nie przebije pod względem immersji, fabuły, postaci oraz replay value. Przechodząc ją po raz etny wpadłem na pewien pomysł. A co jak ta kraina to postapokaliptyczne pogorzelisko?
Janparuwka

<3.

Załóżmy że świat Sacred to nie średniowiecze, a świat współczesny po wojnie atomowej która cofnęła świat do średniowiecza i ludzie zaczęli "od nowa" od czasów średniowiecza właśnie.

Dowody:

  • Pełno złodziei. W grze znajdziemy ogromne ilości przeciwników takich jak "Złodziej", "Rzezimieszek", "Rabuś", "Łowca Niewolników". Tutaj scenariusz jak z Mad Maxa - ludzie nie mogli znaleźć normalnej pracy po apokalipsie to zaczęli kraść.
  • Masa ruin. W grze w losowych miejscach w Ankarii znaleźć można ruiny pełne duchów. Nie wyglądają one jednak jakby ktoś je spalił lub zniszczył, wyglądają bardziej jakby zostały zniszczone w wyniku...fali uderzeniowej.
  • Dziwne stworzenia. Minotaury, Harpie (seksowne pieścidełka <3), Trolle Ankaryskie, Nieumarli które być może powstały w wyniku mutacji zwierząt lub zwłok. Orkowie, Gobliny i Ogry mogli wyewoluować z mieszkańców Bliskiego Wschodu.
  • Dziwne krajobrazy. W Ankarii możemy natknąć się na powykręcane lub spalone drzewa.
  • Nowoczesne przedmioty. W grze znaleźć możemy m.in. maczetę, pudełka po grach, okulary przeciwsłoneczne, itp.
    7e718ed2b99ab9df59dfaf2eb2d0c5f9

Więcej z Fandomu

Losowa wiki