FANDOM

Ostatnio oglądając 54 odcinek Icarly zauważyłem wiele dziwnych momentów które sugerują, że Ameryka może w przyszłości zaatakować KRLD. Opowiem to od początku do końca.

    Dyrektor Ted Franklin uczący w szkole ekipę Icarly prosi ich, aby mógł wystąpić w ich programie po to, by zrobić niespodziankę swojej córce. Obrazuje to stan Korei przed II Wojną Światową a podczas programu, w trakcie Wojny.

    Na następny dzień po programie Szef Teda zwalnia go z posady dyrektora, ponieważ uczestniczył on w Icarly, i zastępuje Go najgorszymi nauczycielami w szkole: Panią Briggs i Panem Howardem, co ma symbolizować przejęcie władzy w Korei przez Partię Komunistyczną.

    Nowi dyrektorzy wprowadzają obowiązkowe mundurki i zakazuje uczniom krytykowanie głów szkoły, co nawiązuje do narzuconych ubiorów przez rząd KRLD i braku wolności słowa.

    Uczniowie spotykają się w barze z koktajlami aby opracować plan obalenia rządów Briggs I Howarda. Zapraszają do tego Teda. Zbiórka uczniów obrazuje "podziemne" zbuntowanie się Koreańczyków , którzy zapraszają do tego USA, czyli byłego dyrektora.

    Dyrektor nie popiera pomysłu dzieci.

    Kolejnego dnia nastolatkowie wdrążają swój plan w życie. Sam I Gibby zamykają wrednych nauczycieli w garderobie, co symbolizuje uprowadzenie lub atak na rząd Korei Północnej.

    Dzieci zaczynają rozrabiać, przebierają się w normalne ubrania , wrzeszczą. Reprezentuje to bunt obywateli KRLD.

    Przychodzi Kurator, szef dyrektorów. Uosabia to organizacje ONZ która widząc co się dzieje wydala Briggs i Howarda. Po chwili pojawia się Ted, którego Kurator przywraca do stanowiska dyrektora co przedstawia objęcie władzy w Korei przez Amerykę.

    Nowy dyrektor nie pochlebia zachowania uczniów. Gdy Kurator opuszcza szkołę, dyrektor zmienia swoje nastawienie do zachowania dzieci i cieszy się, że plan się udał. Ukazuje to USA, które potajemnie robiło inwazję w Korei, aby przejąć tam władzę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki