FANDOM

Astrid Hofferson - ofiara przemocy domowej

Kiedy oglądaliście film animowany "Jak Wytresować Smoka" nie zastanawialiście się dokładniej dlaczego Astrid Hofferson przejawia taką agresję wobec swoich rówieśników? Dziś przedstawię wam teorię czy Astrid Hofferson jest ofiarą przemocy domowej. Początkowo na to nie wskazuje lecz jeżeli zajrzymy na inny przykład to wnioski podsuną się same. Tym przykładem jest Anusiak z Władcy Móch, jego rodzice są prymitywni i często karzą go za najmniejsze przewinienia. Przez co okazuje przemoc i agresje wobec najbliższych przyjaciół i wobec otoczenia (Zajkowskiego, Andżeli, Karoliny i innych), leczy czy to znaczy że również Astrid jest ofiarą przemocy domowej? Można to wywnioskować po tym że w pewnych momentach w filmie i serialu Jeźdźcy smoków okazuje częste przejawy agresji wobec innych, głównie wobec Sączyskarka. Czyżby Saczysmak był dla Astrid ofiarą znęcania się jak Zajkowski jest ofiają Anusiaka? Z tego drobnego przykładu można wywnioskować że Astrid Hofferson nie miała zbyt ciekawego dzieciństwa. Rodzice ją bili, była karana za najmniejsze rzeczy, może nawet molestowana, kto wie?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki