FANDOM

Czy Homer zdradził Marge ?

HomerMindy08

Homer i Mindy stanowili, można by rzecz, parę idealną. 100% zgodność osobowości.

Cała teoria opiera się na odcinku: s05e09 The Last Temptation Of Homer. 

W elektrowni pracuje nowa dziewczyna, która się Homerowi bardzo podoba. I z wzajemnością. Homer próbuje się opierać temu uczuciu, ale Burns wysyła ich oboje, by reprezentowali elektrownię na targach.

HomerMindy03

Homer i Mindy trafiali na siebie w pracy cały czas.

Odcinek to istny majstersztyk fabularny. Jest uznawany za jeden z najlepszych odcinków Simpsonów wszech czasów, czyli klasyk który każdy szanujący sę fan powinien zabaczyć. Homer próbuje się wyzbyć uczucie do Mindy, ale los jak i sama Mindy mu w tym nie pomagają. Po wielu dwuznacznych sytuacjach, Homer w końcu pokazał że jednak uczucia do Marge są większe. Ale coś jest nie tak z końcem odcinka, pojawia się Marge ubrana w to samo co Mindy oraz... w momencie wyzdrowiała !

HomerMindy05

Homer i Mindy mieli też takie same zwyczaje i upodobania. Między innymi wspólne zamiłowanie do pączków jak i podobna reakcja na nie.

Ale, czy Homer mógłby coś takiego zrobić ? Cóż postać Mindy to bodajże najatrakcyjniejsza dziewczyna z jaką Homer miał do czynienia. Mała tego jej osobowość była tak podobna do osobowości Homera że gdyby się zamienili mózgami to nikt nigdy by się nie zorientował. Homer i Mindy mieli też ten sam gust, co do smaku itd. Dodatkowo, w porównaniu do Marge jeszcze pracowała. Byłą więc na pewno, znacznie lepszą partią niż Marge dla Homera. Mindy okazywała Homerowi rosnącą sympatie, która dało się zaobserwować przez cały odcinek. Homer zakochał się w niej od pierwszego wejrzenia, ciągle o niej mówił,
HomerMindy02

Mindy jest uważana za najatrakcyjniejszą dziewczynę, zakochaną w Homerze.

a w domu nawet o niej śpiewał.
HomerMindy04

Burns dostrzegł chemię między nimi. Wysyłał więc ich by promowali elektrownie. Pomyśleć że wygrali z takim duetem jak Carl i Lenny.

Przeczuwając że może zdradzić Marge, zaczął próbować coraz to nowych form walki z tym uczuciem, kiedy okazało się że zakatarzona Marge nie wygra wizualnie z Mindy. W pracy wpadali na siebie bardzo często, wybierając te same drogi, bo byli tak samo wygodniccy. Homer dodatkowo uległ też wypadkowi, a sen który mu się przyśnił tylko potwierdził że Homer podświadomie chce zdobyć Mindy, jak i usprawiedliwić swoje czyny. Jednak Homer postanowił zerwać przyjaźni z Mindy. Mało że napis na dłoni mu się zamazał, to jeszcze sam szef Homera zauważył jak wielka chemia jest między nimi. Mimo widocznej różnicy w wyglądzie "on mało atrakcyjny, ona bardzo", portier mówił Homerowi że "mogą robić co chcą nikt nie zajrzy", mrugając jednocześnie okiem. Nawet los nie był dla Homera łaskaw, ciasteczko z wróżbą dało mu radę "daj szanse nowej miłości". Czy Homer przez to wszystko mógł uznać że cały wszechświat tego chce ?
HomerMindy06

Ostatnia scena z Mindy, dała ona wybór Homerowi. Co musiało być dla niej bardzo trudne.

HomerMindy07

Nagle pod koniec wraca Marge. Tak samo ubrana, z tą samą szminką jak Mindy.

I tu dochodzimy do sedna odcinka. Homer ostatecznie siedząc z Mindy na łóżku, rozpłakał się mówiąc że nie do końca podoba mu się wizja zdrady, Mindy dała homerowi wybór, podkreślając że wszystko zostanie między nimi. Wtedy bez wyjaśnienia, pojawia się Marge, ubrana zupełnie tak samo, wyleczona. I jakby też trochę inna... za łóżkiem znalazła kurczaka ale zamiast się wściec na obsługę czy na bałaganiarstwo Homera, zachowała się właśnie tak jak Homer biorąc go do ręki. Otóż to byłą Mindy, Homer wyobraził sobie wtedy Marge czując że wtedy wcale jej nie zdradzi. Mindy obiecując Homerowi milczenie zaliczyła Homera. Po tym Homer mówił że się zwolniła, ale w innym odcinku była pokazana że dalej pracuje w elektrowni.

Zdrada

Marge z Profesorem ze studiów. s19e11

Można też dodać że Homer mógł się też podświadomi zemścić na Marge za romans z profesorem ze studiów. Ale ten odcinek był znacznie później. Więc może dlatego wszystkie inne problemy małżeńskie ukazują tylko złego Homera. gdyż ten czuje podświadomie swój wyczyn, więc zawsze w wymianach zdań przegrywa.

Mindy na pewno musiała bardzo pokochać Homera, byli prawie jak dwie krople wody. Mindy jednak mogła uszanować małżeństwo Homera poświęcając siebie. Ale jednocześnie mogła go tak mocno pożądać że nim zmanipulowała. Co nie zmienia faktu że znikneła z jego życia tuż po tym. Mindy bardziej od własnego szcześcia mogła chcieć by Homer był szcześliwy. To się dopiero nazywa poświęcenie.

Jakby nie było "The Last Temptation Of Homer" to najlepsza opowieść o nieszczęśliwej miłości na pograniczu zdrady z uniwersum Simpsonów. Gdyby tylko nie to nieszczęsne pojawienie się Marge takiej a nie innej zapewne teorii by nigdy by nie było. Może poprostu zbrakło czasu, głópota twórców albo żeczywiście to mieli namyśli.

HomerMindy09

Usunięta scena z odcinka. Homer z rozpiętymi spodniami, przypadek że została usunięta.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki