FANDOM

HXMproblems01

Homer i Marge są na pierwszym miejscu listy najlepszych fikcyjnych par wszechczasów. Co nie neguje faktu że teraz między nimi nie jest za dobrze.

Homer i Marge są wykreowani na współczesną idealną parę. Zajmują pierwsze miejsce w rakingu najlepszych fikcyjnych par świata. Historia tego związku sprawia że właśnie taką jest. Ale, po bardzo dużej ilości odcinków poświęconych problemom małżeńskim i praktycznie zaprezentowanie ich w taki sposób że tym złym prawie zawsze jest Homer, trochę tę ich idyllę wali. Powiecie sobie, każde małżeństwo nawet perfekcyjne ma problem,y a wychodzenie z nich jest testem jak mocny jest związek, ale wyobraźcie sobie że takie problemy są co tydzień.... Wedle teorii związek Homera i Marge przeżywa poważny kryzys właśnie w tym przedziale czasowym w jakim dzieje się akcja serialu, czyli ok. 10-11 lat po ślubie, i ok. 20 lat po poznaniu.
HXMproblems02

s27e01 Marge miała sen w którym wzięła rozwód z Homerem. Im dalej postępuje serial tym coraz tragiczniejsze są wątki o problemach małżeńskim, czyżby informacja że związek tak naprawdę się sypie.

HXMproblems04

Twórcy bardzo lubią wątki o problemach małżeńskich. W niektórych sezonach, były aż 4 odcinki poświęcone tym problemom.

Aktualnie związek Homera i Marge przechodzi kryzys. Tak samo często jak się lubią tak samo często się kłócą, a nawet częściej. Doszło już do tego że Homer ma wynajęty lokal zastępczy na wypadek, kiedy go żona z domu wyrzuca w s24e12. W wielu przypadkach Homer zostaje wygnany nawet za sprawy blachę. Marge po niedługim czasie zdaje sobie sprawę że przesadziła i "wybacza" Homerowi, oboje stawiają na to że się ułoży, tylko czy trzyma ich miłość czy przyzwyczajenie przy sobie.

H&Myoung

Homer i Marge poznali się już jako dzieci. Potem nastąpiła długa przerwa gdy się znowu spotkali, coś ich do siebie musi przyciągać.

Czy się jeszcze kochają? Mimo wielu problemów Homer i Marge, oboje jeszcze się nie skreślili. Jednak odnalezienie na nowo drogi do swych serc wychodzi im bardzo ciężko. Widać jednak że Marge ma mniej wiary w szanse odbudowania związku przez co bardzo szybko wścieka się na Homera, ale koniec końcem Marge zdaje sobie sprawę jak bardzo zależy Homerowi. Homer i Marge często występują też u poradni małżeńskich w których Homer nie widzi nic dobrego. MImo wielu zdrad jakich mogli się dopuścić wciąż pozostają sobie wierni.

Ale jeśli się już nie kochają to co ich trzyma?

HXMproblems03

Czy Homer i Marge są ze sobą dla powierzchowności ?

HXMproblems07

Julie Kavner, kobieta podkładająca głosu Marge, twierdzi że Homer musi być świetny w łóżku.

Co na pewno trzyma Homera. Homer ma wiele powodów dla których jest z Marge, jednak teraz najprawdopodobniej bazuje głównie na powierzchowności. Homer jednak wciąż chce rozbudzić płomień w związku, jednak ze względu na swoje lenistwo idzie po jak najniższej linii oporu. Ale czy Homer może mylić pożądanie z miłością po 20 latach? Druga możliwość to to że Homer obawia się, że wraz z rozwodem Marge zabierze mu wszystko na co ma i na co pracował.

Co na pewno trzyma Marge. Marge ma w zasadzie jeden "wielki" powód, taki naprawdę mocny, Marge uwielbia z Homerem uprawiać.... miłość. Marge poniekąd jest uzależniona od seksu z Homerem. Julie Kavner aktorka podkładająca głos Marge sama to przyznała, twierdzi ona że Homer jest niesamowitym kochankiem, a kto może z istniejących w rzeczywistości ludzi może znać lepiej postać Marge od niej. Marge w zasadzie dostaje seks kiedy tylko chce, w innych przypadkach Marge jest gotowa zrobić najróżniejsze rzeczy aby tylko Homerowi się zachciało, raz chciała odsysać sobie tłuszcz, a innym razem nawet wykorzysta Homera seksualnie który na mizianie za bardzo ochoty wtedy nie miał... Na niektórych forach jest też zaznaczanie faktu że Marge może być Fedder'sem czyli "wielbicielką grubych", to można było zauważyć w pierwszych odcinkach, kiedy to potrafiła nawet pochwalić albo umniejszyć fakt że Homer waży ponad 110 kg.

HXMproblems05

Odcinki o przyszłości różnie podchodzą do małżeństwa Homera i Marge. W ok. 50% występują jednak problemy małżeńskie.

Kryzys jaki mają na pewno jest od niedawna, gdyby było inaczej na pewno nie wytrzymaliby ze sobą jako para przez 10 lat. Ich związek przechodził już bardzo trudne momenty, szczególnie wtedy gdy miał urodzić się Bart, Homer i Marge musieli podjąć całą masę trudnych decyzji, szczególnie dlatego że pieniędzy nie mieli prawie wcale. Teraz pieniędzy mają dość, Homer jako inspektor BHP musi dobrze zarabiać, a mimo to często się kłócą. Czy Homer przelewa swoje smutki w alkoholu? Na początku serialu, Marge i Homer byli inną parą. Marge często wychwalała Homera ze wzajemnością, dzisiaj komplementy prawi już tylko Homer, a Marge głównie na niego narzeka, prędzej wywróci oczami gdy ktoś mówi o zaletach Homera niż jeżeli by je potwierdziła. Tak więc kryzys tak na poważnie trwa gdzieś od 6 sezonu serialu serialu.

H&M38

Mimo dość poważnego wyglądu Homera i młodego wyglądu Marge oboje są w tym samym wieku.

Z czego może wynikać ten kryzys Tego to nie wiadomo, może wypalenie związku albo zbytnia powtarzalność dnia codziennego. Ich osobowości aż tak wiele się nie różnią. Chociaż różni ich znacząco pochodzenie, kiedy Marge ma korzenie we Francji a Homer pochodzi z patologicznej rodziny, bez matki i z ojcem pijakiem. Czy problemem może być wygląd ? Cóż, jak na ironie to Homer miał więcej wielbicielek niż jak Marge wielbicieli, więc trzeba przyjąć że Homer ma "to coś". Czy problemem może być wiek bohaterów, raczej nie, w serialu podaje się że są w tym samym wieku (chodzili do bliźniaczych klas w liceum). Jakby się jednak uczepić to można zauważyć że to Marge jest starsza od Homera o kilka miesięcy, Marge urodziła się 19 marca 1954, a Homer 12 maja 1954, trzeba liczyć ich wiek na taki sam jak w momencie zaistnienia serialu.. Ale z datami urodzin tych bohaterów jest różnie.

Czy wyjdą z kryzysu ? Tego w zasadzie nie wiadomo, wprawdzie odcinki o przyszłości pokazują to różnie, ale w odcinku s16e15 Homer i Marge są w separacji (+8 lat w przyszłość), w odcinku s25e18 między Homerem i Marge znowu są jakieś problemy (+25 lat w przyszłość). W innych zaś Homer i Marge mimo przemijających lat wciąż są przy sobie szczęśliwi (s26e13 i s23e09). Jednak wszystkie są zgodne że Homer z Marge będzie do końca życia, sprawa jednak w tym czy z miłości czy z przyzwyczajenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki