FANDOM

Kojarzycie może kreskówkę dla starszych odbiorców - "Rick i Morty"? Coś na styl "Powrotu do Przyszłości" (również jest dziadek i wnuk, ale o ile w "Powrocie..." oni podróżują w czasie - w tej kreskówce główni bohaterowie podróżują po wymiarach). Jak na animacje dla Adult Swim przystało jest tam czarny humor i inne rzeczy "nie dla dzieci".

Ale...czy myśleliście że Rick ma swojego Morty`ego? Cóż, zapoznajcie się z tą teorią. Dodam też, że pochodzi ona z Filmwebu.

Ta oto Teoria ma związek z 10 odcinkiem. W nim tytułowi bohaterowie odwiedzają pewne miejsce, gdzie jest pełno Rick`ów - a każdy z nich miał swojego Morty`ego. W owym odcinku w towarzystwie "Złego Rick'a" można ujrzeć jego Morty`ego, który ma na oku opaskę. Na końcu odcinka, kiedy zły Rick zostaje zamordowany i inni Rick`owie badają jego zwłoki, znajdują oni wśród nich kable, więc wiadomo że był tylko robotem. Następnie zostaje pokazana scena, gdzie "Zły Morty" zdejmuje opaskę i można zobaczyć, że na opasce znajduje się nadajnik, a z oka wystają kable.

Otóż prawdopodobnie Zły Morty to "pierwszy" Morty Ricka. W scenie gdy widzimy na monitorach wspomnienia Ricka, trzyma on na rękach małego Morty'ego. Na początku odcinka dowiadujemy się jednak, że jest z rodziną dopiero od roku.

Możliwe że Rick był ze swoją rodziną od początku i uczestniczył w wychowaniu (złego) Morty'ego. Potem Zły Morty zbuntował się przeciwko Rickowi i doszło do jakieś awantury, w wyniku której Rick myślał że np. Morty zginął czy coś w tym stylu. Z tego powodu przeniósł się do wszechświata, w którym inny Rick nie miał kontaktu z rodziną. Zajął jego miejsce i połączył się na nowo ze swoją rodziną, gdzie poznał aktualnego Morty'ego (podobnie jak w odc.6 - "Rick Potion" ). Teraz, Zły Morty w akcie zemsty sterował Złym Rickiem i we wszystkie morderstwa chciał wrobić swojego pierwotnego "dziadka". 

W dodatku, na koniec odcinka Rick mówi, że Zły Morty może jeszcze spowodować problemy i że wyjaśni to (aktualnemu) Morty'emu jak będzie starszy. Istnieją szanse, że możemy się jeszcze spodziewać powrotu do tej historii, bądź jej rozwinięcia.

Co wy na to?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki