FANDOM

Kojarzycie może kreskówkę dla starszych odbiorców - "Rick i Morty"? Coś na styl "Powrotu do Przyszłości" (również jest starszy pan i nastolatek, ale o ile w "Powrocie..." oni podróżują w czasie - w tej kreskówce główni bohaterowie podróżują po wymiarach i alternatywnych rzeczywistościach. No i mają inne charaktery oraz łączą ich "więzy rodzinne"). Jak na animacje dla Adult Swim przystało jest tam czarny humor i inne rzeczy "nie dla dzieci".

Ale...czy myśleliście że Rick ma swojego Morty`ego? Cóż, zapoznajcie się z tą teorią. Dodam też, że pochodzi ona z Filmwebu czy też głębi internetu. Ostrzegam - teoria zawiera spoilery.

Ta oto Teoria ma związek z 10 odcinkiem. W nim tytułowi bohaterowie odwiedzają pewne miejsce, gdzie jest pełno Rick`ów - a każdy z nich miał swojego Morty`ego. W owym odcinku w towarzystwie "Złego Rick'a" można ujrzeć jego Morty`ego, który ma na oku opaskę. Na końcu odcinka, kiedy zły Rick zostaje zamordowany i inni Rick`owie badają jego zwłoki, znajdują oni wśród nich kable, więc wiadomo że był tylko robotem. Następnie zostaje pokazana scena, gdzie "Zły Morty" zdejmuje opaskę i można zobaczyć, że na opasce znajduje się nadajnik, a z oka wystają kable.

Otóż prawdopodobnie Zły Morty to "pierwszy" Morty Ricka. W scenie gdy widzimy na monitorach wspomnienia Ricka, trzyma on na rękach małego Morty'ego. Na początku odcinka dowiadujemy się jednak, że jest z rodziną dopiero od roku. W jednym z odcinków Beth wspomina że jej ojca nie było 20 lat, a Morty ma przecież 14.

Możliwe że Rick był ze swoją rodziną od początku i uczestniczył w wychowaniu (złego) Morty'ego. Potem jednak Rick mógł zostawić rodzinę i przeniósł się do wszechświata, w którym inny Rick nie miał kontaktu z rodziną. Zajął jego miejsce i połączył się na nowo ze swoją rodziną, gdzie poznał aktualnego Morty'ego (podobnie jak w odc.6 - "Rick Potion #9" ). Teraz, Zły Morty w akcie zemsty sterował Złym Rickiem i we wszystkie morderstwa chciał wrobić swojego pierwotnego "dziadka". 

Ale czemu Rick zostawił swojego "pierwszego Morty`ego"? Może być kilka wyjaśnień: 

  1. Zły Morty się przed nim zbuntował i doszło do jakiejś awantury w której Rick myślał że jego wnuk zginął czy coś. 
  2. Można zauważyć że ten Morty jest inteligentniejszy od innych swoich wersji. Mogło to być spowodowane przez Ricka i zostawił go, bo bał się że mogli by go namierzyć (Mortowie przez swoją "głupotę" wytwarzają falę mózgowe, które ukrywają inteligentne falę Ricka, a inteligentne falę Złego Morty`ego mogły by spowodować łatwiejsze odnalezienie jego Ricka) lub tego, ze bał się że Morty mógł by go zabić. 

W dodatku, na koniec odcinka Rick mówi, że Zły Morty może jeszcze spowodować problemy i że wyjaśni to (aktualnemu) Morty'emu jak będzie starszy. Istnieją szanse, że możemy się jeszcze spodziewać powrotu do tej historii, bądź jej rozwinięcia.

Poza tym w trzecim sezonie Zły Morty został prezydentem Cytadeli. Więc pewnie są szanse, że spowoduje jakieś problemy i dowiemy się dalszego ciągu tej historii.

Co wy na to?